onsdag 18 juli 2012

Pockettips: "Välkommen till den här världen"

Jag bara måste tipsa om att Amanda Svenssons fantastiska roman Välkommen till den här världen nu kommit i pocket. Det här är en sån där bok som alla borde läsa, helt enkelt för att den är så jämrans bra. Undan går det också, för den är inte tjock.

Såhär skrev jag om boken när jag läst den:

Om jag gillade Amanda Svenssons Hey Dolly skarpt älskar jag hennes senaste roman Välkommen till den här världen. Det bara svindlar i mig när jag läser den. Berättarteknik, språk, romangestalter... you name it, allt är perfekt. Amanda Svensson är helt enkelt rasande skicklig. Jag vill springa iväg sätta boken i händerna på alla jag känner.

Hela recensionen hittar ni här.

Förresten var det någon som sade att Amanda Svenssons sommarprat var inställt. Har försökt hitta mer info om det men får inte fram någonting. Någon som har en aning? Om inte så kommer jag att sitta med örat klistrat mot radioapparaten den 17 augusti.

Susanna Mattsson
Bokia Killbergs Jägersro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar