lördag 2 februari 2013

Femtio nyanser finito

50 nyanser av frihet är slut, över, finito… suck.

Har du läst hela trilogin av Femtio nyanser och ja, jag gillade dem. Femtio nyanser av mörker (nummer två) var en aning seg första halvan innan den skärpte till sig, men denna sista bok var spännande från första bladet, intensiv och mycket mycket bra.

Jag är en grymt rastlös själ så egentligen tycker jag inte om trilogier. Innan en bok är slut så är jag redan på väg med tankarna på nästa bok. På samma sätt som jag inte tycker om tv-serier som man måste följa. Men denna trilogi var annorlunda, annorlunda på ett bra sätt. Den fångade mig från första ögonblick och jag blev bara tvungen att läsa alla tre (beroendeframkallande; JAPP).

Har du missat dessa böcker eller inte hunnit med att läsa dem, prioritera. Släng bort alla ”måsten”. Kryp upp i soffan med bok nummer ett; Femtio nyanser av honom (Finns även på engelska – Fifty shades of Grey) och låt dig slukas med hull och hår av denna fascinerande bok. Du kommer inte att ångra dig.

Veronica Wästergård
Bokia Killbergs Växjö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar