tisdag 29 juli 2014

Then we take Berlin...


Tillbaka på jobbet är det bara att börja planera sensommarens minisemester till Berlin. Ser dock att den här publikationen inte kommer ut förrän i september. Retligt. Får väl ta och skriva min egen Berlinguide. Alternativt använda någon av dem som finns till buds. Det är trots allt en del, till exempel min favorit Berlin stadsdel för stadsdel : En hel guide till en delad stad av Per Ek och Valle Wigers. Rekommenderas.

Susanna Mattsson
Killbergs Bokhandel Jägersro

4 kommentarer:

  1. Hej Susanna,

    3:e reviderade utgåvan av Berlin stadsdel för stadsdel når förhoppningsvis bokdiskarna i slutet av augusti! Kul för mig att du gillar den!

    Allt gott,
    Valle (Wigers)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha! Då hinner jag kanske få med mig den på resan... Dessutom ligger din roman och väntar på nattygsbordet.

      Radera
    2. Härligt! Landala Forever skulle kunna ha varit arbeitstiteln på romanen. Jag lovar dig hög igenkänningsfaktor!

      Radera
    3. Grymt! Jag hör redan barnskriken från Snäckis sådär i bakgrunden...

      Radera