onsdag 2 mars 2016

En modest reaskörd


Tillbaka från semestern jobbade jag min första readag i söndags. Men om jag trodde att min frånvaro skulle hindra mig att handla fick jag tänka om. Tycker dock att jag presterade en nätt liten reahög. Det är av nöden, min relativt nybyggda jättebokhylla är nämligen tämligen full.

Överst två presenter (syskonbarnen är fortfarande lite små för att vara trogna Bokboxen-läsare, så jag kan avslöja dem här). Sedan ett dåligt lässamvete som nu kan åtgärdas å det snaraste (Yahya Hassan), något som förhoppningsvis får mig att skratta (Nanna Johansson) och slutligen något för hälsan. Den understa har fungerat som utmärkt gå-bort-present sedan den kom ut, men jag har varit för snål för att ge den till mig själv. Nu är det åtgärdat.

Vad har ni köpt?

Susanna Mattsson
Killbergs Bokhandel Jägersro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar